mandag 23. november 2009

Lyst & rolig






Bilder lånt fra Alt i hemmet + Taverne Agency

Noen ganger kjenner jeg at jeg får et sterkt behov for ro, og det er ikke tvil om at farger påvirker meg. Så i mangel av julestemning (ja, nå banner jeg i kirka..he he) og pga overdose av rødt inspireres jeg nå av hvitt og natur.

Det har nok noe med at det er grått og regner ute og ikke akkurat minner mye om at julen snart er her + mye kaos med opphørssalg. MEN kommer det snø...og vi er i desember blir det nok litt rødt hos meg også...

14 kommentarer:

Love Peace Pionies sa...

Koselige bilder!!
klem kristina

Jannicke sa...

..julestemningen kommer nok når ting roer seg - og som du sier når det kommer snø!
Ønsker veldig å få hvit jul..
Ha en fin dag videre.
Klem J.

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Koselege bilder :)

Har ikkje heilt julestemning eg heller..skyldast nok været og min mangel på energi siste mnd.. men eg håpar den kjem, for jula er jo herleg :)

Kanskje litt julemusikk får deg i stemning?? Eg fekk eit snev i går då eg høyrde på litt vertfall :)

Og litt rødt MÅ det vere i jula :)

Klem M :)

sandra sa...

så domt at du ska legge ned butikken. den som hadde så masse kjekt!! jeg fikk uansett kjøpt med de søte fuglene:) er det trolldeig dere lager?? så koselig! det er helt sant! farger påviker! håper det roer seg så du kan begynne å glede deg til julen>!!

ANETTESHUS.COM sa...

Kjempe-flott!! Takk for inspirasjonen:) Det enkle er ofte det beste!

Klem Anette:)

Bare Beppe sa...

Så fine bilder! Trøst deg med at det er enda en måned godt å vel til jul, og mange kvelder å nyte frem til da. Jeg liker det hvite og enkle allerbest jeg da, og syntes det ofte blir det peneste :) KLem

Søstrene Andersen sa...

Julestemningen kommer nok.... Viktig at den ikke kommer for tidlig også, for det kan fort bli MYE jul hvis det drar seg over for lang tid:)
Ha en fin kveld

H

mi-rachel sa...

julestemningen kommer nok i tide;)
fikk mail om at nettbutikken legges ned. bra å gi seg på topp:)

Millas hem sa...

Ja, jag får också lugn och ro av ljusa färger!
Men ganska mycket rött finns just nu på min sida, där jag har pysslat åt Ikea!=)

Bilden i mitten från AH är ljuvlig!!

Kram Camilla

☆Therese sa...

Fine bilder. De fra Alt i Hemmet har jeg printet ut, tenkte jeg skulle ha litt juleverksted med ungene og da var dettte fine ting syntes jeg (men jeg har jo fortsatt ikke fått kjøpt det vi må ha for å lage dette da.....).
Tiden flyt litt fra meg for tiden - igjen!!!

Ha det fint så lenge,
Klem

mi-rachel sa...

he he..må le av kommentaren din.
og meg selv.
måtte liksom få ut litt sånn retro i går...før den store omvendelsen;)

Sommerlyst sa...

bildene var nå ganske julete likevel ;)))

skal si dere står på! da kan dere roe ned og slappe av med god samvittighet!!

Ha en fin førjulsuke!!

Klem

mali-mo sa...

Kjempefine bilder du fant iallfall, håper det snart ser slik ut her også. Har et visst håp om snø, idag var det iallfall minus ute.

Må si jeg ble kjempeskuffet da jeg var i Oslo forrige uke. Er det ikke alltid snø og julestemning på østlandet på denne tiden da (det er iallfall det vi Bergensere tror...). Men der regnet det. Det faktisk bare BØTTET ned. UHUUUU!!!

Ønsker deg gode dager videre, håper du har fått senket skuldrene litt og går en rolig juletid i møte ;)

an angel at my table sa...

Nej, men vad roligt att hitta sina bilder här hos dig! Alltid roligt när man kan inspirera! Vilken härlig blogg du har jag ska kika runt lite nu.

An angel at my table