
Jeg fikk nyhetsbrev fra Stof2000 idag og der fant jeg dette bilde med de fine putene. Var det ikke fine stoffer..?! Disse likte jeg virkelig og kjente at syfoten begynte å rykke.
Deilig med litt vårlig inspirasjon!
Ønsker alle sammen en god helg og god ferie til dere som skal på det:)








