onsdag 20. mai 2009

Going blue


Bilde lånt fra Polyvore

At jeg er utrolig glad i blått er ingen hemmelighet, og nå har jeg begynt å få sansen for den klare, litt 80-talls blåe fargen også. Den er jo så kul!!

En annen ting jeg elsker er København og livet der, de herlige syklene, og alle de fargerike menneskene. Sjekke ut denne siden her: copenhagen cycle chic . Det er til å bli ordentlig glad av.

Og om akkurat 14 dager idag gifter min bror seg der... tradisjonen tro (jeg giftet meg også i København). Og da er jeg på plass! Gleder meg :))

12 kommentarer:

Hulda sa...

Virkelig flott med blått. Har alltid vært glad i fargen selv. :) Fine saker og ting.

Anettes hus sa...

Enig med deg! Blått er flott;) Og her var det masse lekkert ...

Kos deg i bryllup i Köbenhavn!! En fantastisk by!

Klem Anette:)

... 4 på toppen sa...

Blått er skikkelig fint, jeg har også begynt så smått å gjøre ble innkjøp i klesveien. Sakte med sikkert. Og ja, du har rett. København er et deilig sted. God tur!

Klem

mi-rachel sa...

ja..denne blåfargen er kul!!

Jannicke sa...

Jeg liker også blått,
selv om jeg i interiøret mitt heller mer mot grønt ;o)
Klem J.

Datt sa...

Hørtes herlig ut, håper du får tid til litt shopping også da... ;)

Tulip sa...

Helt enig, blått er så kult!

Og ja, syklene i Køben og Amsterdam er bare kjempeflotte., Ikke særlig up to date, men alle sykler rundt på dem likevel. Tenk om vi kunne hatt det sånn i Norge! herlig befriende...

Perler på en snor sa...

God tur til København!

marie sa...

Blått er den nydeligste fargen. Min favoritt gjennom nesten tjue år.

Mitt lille hjem sa...

Har vært her så mange ganger men finner aldri bloggen igjen. Håper det er greit at jeg legger deg til hos meg, så jeg bedre kan følge med på bloggen din!
Er jo så fin og inspirerende :)

Ha en fin helg!

disa sa...

情趣用品,情趣,色情漫畫,情色網,情色a片,情色遊戲,85cc成人片,嘟嘟成人網,成人網站,18成人,成人影片,成人交友網,成人貼圖,成人圖片區,成人圖片,成人文章,成人小說,成人光碟,微風成人區,免費成人影片,成人漫畫,成人文學,成人遊戲,成人電影,成人論壇,成人,做愛,aio,情色小說,ut聊天室,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,尋夢園聊天室,080視訊聊天室,免費視訊聊天,哈啦聊天室,視訊聊天,080聊天室,080苗栗人聊天室,6k聊天室,視訊聊天室,成人聊天室,中部人聊天室,免費視訊,視訊交友,視訊美女,視訊做愛,正妹牆,美女交友,玩美女人,美女,美女寫真,美女遊戲,hi5,hilive,hi5 tv,a383,微風論壇,微風,伊莉,伊莉討論區,伊莉論壇,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,plus,痴漢論壇,維克斯論壇,情色論壇,性愛,性感影片,校園正妹牆,正妹,AV,AV女優,SEX,走光,a片,a片免費看

Anonym sa...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,聊天室,情色,a片,AV女優