onsdag 6. februar 2008

Gone shopping...

Idag har jeg vært på en liten shoppingrunde. Det har nemlig åpnet en ny butikk i nærheten som heter Søstrene Grene, og denne kjenner jeg fra mine København-turer:) Her har de masse rart (og noe stygt..), men det er så billig... og det er alltid gøy!

Har lenge lett etter litt store kurver til å ha i en åpen benk jeg har, og her fant jeg de til 61,-. Et scooop! I tillegg fant jeg et nydelig kort (til kun 7,-). Var også innom Fretex for å se på møbler, men der fant jeg ingenting. Det vil si, det som var fint var solgt..

Her er iallefall dagens fangst:


Kurv, endelig i den "rette" fargen


Dette nydelige kortet skal mormor få til morsdagen..

4 kommentarer:

Linda Nordli sa...

Flott kurv:) Hadde de mange? Skal dit en tur i neste uke. Dette var jo et kupp!!! Må jo ha sånne til det nye huset... Enig i at barn er bestemte i den alderen.. Men vi får mye fint fra et merke som heter Sofie Schnoor og memini. Mer rosa og litt jentete ting. Ha en fin dag! klem Linda

Emmeline sa...

Så fine ting du fikk tak i. Jeg besøkte denne butikken i Damark i sommer; men da hadde jeg mann og fire barn på slep..Så du kan vel slå fast at det ikke ble den store shoppingen. I Kristiansand har de en lignende butikk som heter Upstairs, de har mye av de samme varene--mye krimskrams og noe fint alt til en rimelig penge!!
61 kroner for kurven og 7 for kortet?? Utrolig billig syns jeg!
Fretex gir jeg snart opp rett og slett, finner INGENTING der! Ha en fin dag og takk for koselig hilsen:)

kristina sa...

Ååh, jeg vil også handle hos Søstrene Grene! Jeg har bare vært i en butikk i Danmark, og ting var helt latterlig billig. Takk for hyggelig kommentar på bloggen min!

borghild sa...

Så gøy å endelig finne noe en har lett lenge etter!!
Jeg må også alltid innom Søstrene Grene når jeg er i Danmark, og irriterer meg over at Kristiansand huser verken Søstrene Grene eller Kremmerhuset...
Klem B:-)