torsdag 31. januar 2008

Rosa sone...

Med to jenter i huset er det ikke til å komme fra at vi lever i en rosa sone. Jeg må innrømme at jeg ikke er så veldig lyserosa selv, men det er jo morsomt å la de få leve prinsessetilværelsen litt ut:-)

Nå har vi akkurat pusset opp rommet til Tuva og hun er nok mest prinsesse... og da ble det... rosa, og litt lyseblått... Ellers i huset har vi nok en litt strammere og mer moderne stil, men jeg synes barnrom skal lages på barnas premisser (selv om jeg overstyrer litt innimellom). Det er ikke helt ferdig ennå, men det kommer seg...

Her er noen bilder (tatt med mobilen så kvaliteten er så som så..)








6 kommentarer:

Verkstedet sa...

jeg elsker rosa og jentedill, for to år sien var jeg pent nødt til å lære meg alt det blå også...;) og nå elsker jeg det å kunne tilfredstille begge stilene- engelvinger og dill og nostalgiske biler og togbaner på det andre rommet.
ny blogger? jeg kommer gjerne igjen her- er genuint interessert i barneinteriør ol, får bare ikke nok, nå er snart huset fullt....sånn sett skulle jg hatt ti barn, men i den virkleige verden er det travelt nok med to i dnen omgang:)
god helg!
klme fra Karoline

Dans på roser... sa...

Hei! så koselig med en ny blogg! Velkommen, kan jeg vel si....på vegne av mange medbloggere. Det blir morsomt å se hva som dukker opp hos deg etterhvert. God helg.

Memories sa...

Koselig rosa rom:) Gleder meg til å se hva som kommer videre i bloggen din!

Sigrid sa...

Hei :)
Så søte knagger! og den hvite sengen var jo helt nydelig:) jeg er også ny her. Trivelig om du titter innom min blogg som er veldig ufullstendig for øyeblikket. men det blir etterhvert :) ha en fin uke!

Min stil sa...

Hei hei. For ett nydelig rom. Jeg blir kjempeinspirert. Lillesnuppa mi skal snart flytte til ett større rom og da blir sprinkelsengen byttet ut med en annen, og den du viser var jo bare rålekker. Kan jeg spørre hvor du har fått tak i den?
Ønsker deg en fin dag videre.
Klæm Susanne

my little life sa...

Herlig barnerom! Er så kjekt å slå seg løs og være litt barnslig på barnas rom:)