søndag 7. mars 2010

Give away



Nå er det på tide med en give away folkens! Vi er så heldige at Storm Agentur har sponset en "konkurranse" hvor du kan vinne en av disse flotte spilledåsene fra Franck & Fischer. Den har en hempe slik at den kan henges på senga eller grinda, og har en behagelig dempet lyd.

Franck & Fischer jobber etter fairtradeprinsipper og alle tekstiler er i økologisk bomull.

Vil du være med på give away'en? Legg igjen en kommentar i dette innlegget (også du uten blogg kan være med!). Vinneren trekkes mandag 21. mars.

123 kommentarer:

Snuskebassa sa...

Kule bamsemumser det der!
Jeg er med!
Ønsker deg en fortsatt god søndag. Min stoppet litt opp når nåla brakk på symaskinen. Whatever. ngenting en kaffitår ikke kan bøte på :-)
Klem fra Liv

Cathrin sa...

Åååå, disse var jo bare så søte. Selv om min lille kar er blitt for stor for spilledåser, lurer jeg meg med for denne hadde vært helt super å gi til den 1 mnd gamle sønnen til et vennepar av oss. :o)
Er inne å "smugleser" hos deg hver gang du legger ut et nytt innlegg, du har en kjempekoselig blogg!
Ønsker deg en fortsatt flott søndag!
-Cathrin-

Anonym sa...

Så søte! Jeg vil være med.
frua@live.no

Anonym sa...

Så søte! Jeg vil være med:)
frua@live.no

Lykkelita sa...

Åh, lille Edvard kunne godt likt en slik:)
-og mammaen også!!
Stor klem fra nord!

Fru Fjeldhammer sa...

så søte disse var da...
Kos deg og ha en flott søndag!
klem

Tulip sa...

Hei.
Så koselige de var. Selv om jeg ikke har så små barn, er jo dette fine gaver til beibiser, så jeg hiver meg med!

klem

Marieinwonderland sa...

De var søte! Jeg er med :)

Anonym sa...

så flotte og søte.
selvsagt vil jeg bli med på benne give awayen.krysser fingrene:)klem

Bless by Tone sa...

så gøy med give away - kjempesøte spilledåser. Du har virkelig en av mine favorittblogger i Norge:)

Julia Hausfrau sa...

Åh, de er fine! De ville gøre sig godt på snart kommende baby's tremmeseng :)

Aina sa...

Åh! Ønsker meg en sånn til lille jenta mi på 7 uker :))

Christine C sa...

Kjempesøte spilledåser! Jeg blir gjerne med på trekningen *krysser fingrene*

Ha en deilig søndag :)

ella sa...

Det var noen artige kreaturer :-) Klart jeg vil være med på konkurransen!

Ha en super søndag!
ella

Herr og Fru Nordnes sa...

jeg er gjerne med! hadde vært supert med en slik en jah!

KlemE

Unknown sa...

Så søte de var!!!! Passer perfekt til min Lillemann på 3 mnd!
Han elsker leker med lyd:)

- sa...

så ine de var da. jeg er gjerne med på giveawayen!

HUSET PÅ HØYDEN

Anonym sa...

Vilka fina! Jag vill vara med!
/Nilea

Guttemamma sa...

Supersøte!! Og selv uten bebiser i hus,har jeg flere kandidater som kunne fått en sånn...
klem

Anonym sa...

Kjempesøte! Vil gjerne være med.....
Klem, Borgny

MollyMy sa...

Hvor er de fine.
Jeg vil gerne deltage og kryder finger.

Jeg har også en påske Give away hvis du har lyst til at deltage.

Kram Birthe

Bitteliten sa...

Jeg vil gjerne være med på Give away - alltid spennende med slike ting :)

Anonym sa...

Så fine! Ser for meg at min 9 mnd gamle datter hadde likt en sånn ja :)
Klem fra Kari fra Alta

aga sa...

Sweet guys. Hope one can jump to Poland!

Anonym sa...

Hei !! Jeg er med. Liker bloggen din veldig godt !!

Mvh

Lena fra Bergen

Hvit Villa sa...

Så herlig! Jeg er med :-)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

JA eg er med☺ Merka at babyen sparka ekstra hardt når han såg desse so vi vil vinne ein slik☺☺

Klem M♥

Aashildsvilla sa...

å dem var jo kjempe søte..jeg er med..klem fra åshild

MrsC sa...

Så søte de var!
Jeg vil være med i konkurransen!

Janet sa...

Fantastisk fine! Jeg og prinsen ønsker oss en slik en ;)

Johanna sa...

Oj så söta dom var! Klart jag vill vara med och tävla om dem! Ha en fin dag!
/Johanna

Benedicte sa...

Tror gullungen ville likt en sånn :)

Linda S sa...

Så skjønne desse var, skulle gjerne ha vunne ein :)

Elisabeth Antonette sa...

De var ordentlig søte. Jeg vil gjerne være med i trekningen. Lillebror hadde nok blitt veldig glad for en ny leke som er bare hans. :o)

Anonym sa...

jeg er med og ville bare si at du har en inspirerende blogg. stå på!!
bekkomekko

solglimt sa...

Desse var kjempekule!! Eg har lyst å vera med i trekninga av ein slik!! Ha ei flott veke!! Monica

Lunica sa...

Å de var søte! :D
Slik har jeg veldig lyst på til lille knøttet jeg får til sommeren :)

Jeanette sa...

De var skikkelig kule! Jeg vil også være med i trekningen :)
Ha en flott dag!

Anonym sa...

Kjempesøte!
Jeg vil gjerne være med i trekningen:)
-Line fra Stavanger

Anette sa...

Kjempesøte!! Jeg vil være med :)
God Søndag fra Anette

Anonym sa...

Hei!
Det er første gang jeg legger igjen kommentar, men du har en koselig blogg:)
Jeg vil veldig gjerne være med på konkurranse, for disse er bare så fine.
Ha en strålende fin søndagsettermiddag!
Hilsen Solveig
eposttilsolveig@hotmail.com

Katla Jónsdóttir sa...

Jeg er gjernen med i det loddet :)
Synes de er sååå fine!

Fargebarn sa...

Det er så mye inspirerende og flott på bloggen din og spesielt for oss med barn. Vil selvfølgelig være med på giveaway.

Tanja vom Krabbelkäfer sa...

Hello from north germany,
the little monkey would be very nice for my little son. Since our trip to Oslo last year, he loves everthing from norway...
Have nice weekend and a lovly week

Tanja vom Krabbelkäfer...with Jan

Helga sa...

Å Å disse var skjønne. Skulle gjerne hatt en sånn til jenten min...venter spent!!!

kirsti sa...

Hei! Flott blog som jeg er inne på hver dag! Minste prinsen hjemme ville bli veldig glad for spilledåsa :)
-kirsti-

mi-rachel sa...

rapp i vei du!:)

Unknown sa...

Vil gjerne være med på trekningen. Disse var jo så søte!!

Kristin sa...

Så herlige! Hadde vært kjekt å hatt en slik en til tvillingjentene mine :)

Kristin

Siv ♥ sa...

Utrolig kule! Vil gjerne være med i konkurransen... ♥

Mariann sa...

Så klart jeg vil være med de var jo super tøffe og hadde vært perfekt til minstemann.

Fra huset i svingen sa...

Franck & Fischer har så mye fint!
Blir gjerne med jeg :-D

Heidi sa...

Jeg er gjerne med :-). Jeg liker bloggen din!

Siris Hjem sa...

Jeg vil gjerne være med på Giwe away. Det er morsomt ;DD

Ha en flott søndagskveld.

Klem Siri

Unknown sa...

Så fine! Jeg er med.

cccc sa...

Så utrolig skjønne de var! Har ikke sett dem før...Vil veldig gjerne ha en til lillegullet!!!!

Veldig kjekk blogg du har! Plukker alltid opp mange gode ideer fra deg:)

Unknown sa...

Det var noen nydelige bamser! Har ei lita tulle på vei, så hadde jo gjort seg veldig med en slik rosa! :)

Inger K. sa...

Hei, følger med på bloggen din og finner alltid masse spennende - både inspirasjon og linker!

Jeg venter en liten krabat i juli og en spilledåse over senga hadde ikke vært å forakte :)

Ha en fin uke!
IngerK.

Anonym sa...

Knallsøte!! Blir gjerne med på trekning!!

Janne!

Randi sa...

Kan ikkje gå glipp av denne :) minstejenta ha satt stor pris på ein slik. Flott blogg du har, må alltid innom :)

marianne sa...

Så utrolig søte :)
Skulle gjerne hatt en sånn til niesen/nevøen min som kommer i juni:)

Marta - livet på landet sa...

Jeg blir gjerne med!
Søte spilledåser:)

Bondekåna sa...

Hei! De var kjempesøte, så jeg blir gjerne med på giveaway :)

Er innom titt og ofte på bloggen. koselig og inspirerende :)

Bondekåna

r e b e c k a sa...

åh så fina, jag vill också vara med i utlottningen!

Øyeblikk sa...

Tusen takk for hyggelig hilsen på bloggen min for litt siden:)
Jeg vil gjerne være med i trekningen og krysser fingrene for at en spilledåse i økologisk bomull kommer min vei.

Heidi:)

Ulltråen`s Kaosheim sa...

WOW! De var kule .
Blir gjerne med på denne give awayen

Fru Fly * Heidi sa...

De var nydelige! Med en splitter ny niese rett rundt svingen, håper jeg veldig på å være den heldige vinner av en sånn!:) - Heidi

Anonym sa...

Første gangen jeg snubler innom her, og må si jeg fikk noen ideer til hobbyrommet mitt som KUN er brukt til roterom i det siste! Jeg vil gjerne være med her jeg også:)

Birgitte sa...

De er søde de små. Jeg er gerne med;0)

Lene sa...

Jeg vil gjerne vinne en slik - jeg er med ;-)

haug_lene@hotmail.com

Lotta sa...

Så koselig give away:)Ønsker deg en fin fin mandag:)
Klem Lotta

WilleBus sa...

Så söta! Jag vill gärna vara med.Du är en väldigt rolig blogg som jag följer med glädje. / Jennie

Pia sa...

De var kule! Jeg er med på giveaway!

LK sa...

Jeg vil gjerne være med!

BRAKKELIV sa...

Åh de var helt skjønne! Jeg er med! Følger bloggen din og synes den er fin! Fin uke til deg!

Vi blogges

Eileen sa...

DETTE var en flott blogg, kommer til å følge medpå den fremover. Hjemme i permisjon med en gutt på 2 mnd, så en slik spilledåse hadde vært fin å ha-den var virklig MORSOM :) Ha en strålende fin dag! Klem, Eileen (eileenskram@netcom.no)

Anonym sa...

De var kjempesøte, en sånn vil jeg gjerne vinne til vår lille frøken som skulle vært her nå,men vi venter:)
Ps: savner forrstn nettbutikken din!

Mvh Julie:)

Anonym sa...

Ååå, så fine! :)
Nå begynner vel egentlig veslegutten snart å bli for stor for sånt, men det gjør ingenting! :)

Klem fra Hege & Mattis
(hegekj@live.no)

Sophie sa...

Åh, de var jo nusselige. Jeg vil gjerne være med! Ha en fin uke!

Marit sa...

Oi, de var annerledes og søte!

Hadde passet supert i lekegrinda til jenta mi.

Koselig blogg du har! Må bare si at jeg savner strandlykke og de fine produktene du solgte der.

Mandagshilsen, Marit:-)

Hanne Mette sa...

Den hadde lillegutt likt! :)

Katrine sa...

Så søte de var!! :) Jeg vil gjerne bli med i konkurransen, med en liten tanke om at det tantebarn kan bli glad for en søt spilledåse :)

grønn sa...

JA, jeg vil gjerne delta! Kjempe-fine bamser!

grønn sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Kjempesøte, tipper babyen i magen ville blitt glad for en sånn:) A.

Julia sa...

These little monkeys are so cute and I am sure my daughter would love it!!!

Greetings from Germany
Julia

Liv Kari sa...

Så fine spilledåser :)

Jeg vil gjerne være med i trekningen!

Minimenina sa...

Åååå, en sånn søt liten ape ville Linus-gutten elsket! Jeg er med :)

Othilie`s have sa...

Oscar hadde nok blitt veldig glad for en av de der...de var kjempe fine. Og mammaen til Oscar likte de også, spesielt at det var dempet lyd..hehehe...!

Julia sa...

Ååå.. så søte disse var!
Jeg ønsker meg veldig en slik til lillebror som kommer i mai :-)

Anonym sa...

Jeg er gjerne med, ville gitt den til venninna mi som skal ha liten i mai:)
e-post: c.reinfjell@gmail.com

No.15 sa...

Så flott giveaway! Blir gjerne med i trekningen. :)

Loppa sa...

Så søte aper med pling i :))

I`m in: thuvamf@hotmail.com

Familjen sa...

Vi vill gärna vinna den fina lille krumeluren :) Hoppas på tur!
kram Frida och My

Vår familie sa...

Jeg vil veldig gjerne være med også! :D

Anonym sa...

Jeg vil gjerne være med i trekningen! Leser bloggen din trofast, men har ingen selv.

janne_loeng@hotmail.com

g u r o sa...

Koser meg med bloggen din! Du er flink til å finne frem til inspirerende bilder, ting og tang! Og så syns jeg du skriver på en fin måte, personlig men ikke privat. :)

Nå hadde det vært moro å bli den heldige vinner av fairtrade-spilledåser! :)

Ha en fin kveld!

Inger-Lise sa...

Jeg vil også være med!
Takk for koselig og fin blogg. :-)
Klem fra Inger-Lise

Hjertelill sa...

Heisann:)
Flott blogg med masse morsom inspirasjon! Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen:))
Hilsen fra Lill

May Britt ;) sa...

sååå søte de var, vinner gjerne en slik en til jenta mi :) følger bloggen din..

Skrenten sa...

Disse var jo såå kule da! Min 2 prinsesser ønsker å sloss om disse.

Kan de pleaaase få vinne?

Trønderklem fra Beate
Skrenten

Gina sa...

Dei var herlige! Vil være med:)

Mvh Gina

Nettan sa...

Ååå så himla fin! Ä ju så svårt att hitta snygga såna prylar så jag håller tummarna för att den blir min...eller lillans;-)
Kram Nettan

Anonym sa...

Så fine de var! Jeg vil gjerne være med :) -Nina

Anonym sa...

Jeg vil vinne!! Takk for en herlig blogg!!
Mvh camilla

Familien vår sa...

Så kuuule bamser!! Venter en liten nevø eller niese i løpet av en ukes tid -så denne vil jeg gjerne være med på!!

lilla a sa...

Så söta!

IfraLahell sa...

Ojojoj ;) Jeg blir gjerne med. Denne vil nok Thelma ha ja ;)

Joanna Matuszczyk sa...

Dem två killar är så sötta! Vill gärna vara mad i din giveaway. Hälsningar från Polen!

Kikkis planet sa...

Å - de var fine! Vi venter på en gutt som kommer om tre-fire uker, en sånn hadde vært en fin velkomstgave! :-)

Kari sa...

Så søte! Siden jeg nettopp har blitt tante, vet jeg om verdens nydeligste baby som gjerne vil ha den over vogga si.

Kari :-)

BENTE sa...

Disse ville nok Karina likt!
Jeg vil gjerne bli med:)

Timoteia sa...

Så tøffe! Ville passet fint på vogna til den lille i magen:)Jeg er med!

Nina B. sa...

Mange om beinet her, men jeg prøver lykken for det om :)

Klem NinaB

Mahatma sa...

Å jag vill jätte gärna vinna♥ Tack för en fin blogg med massor av inspiration. Titta gärna in hos mig♥

Lise Mari Nordli sa...

Jeg vil også være med. Kjempesøte spilledåser som passer perfekt til verdens herligste lille gutt. Flott nettside jeg kom over når jeg leter etter inspirasjon til å pusse opp "ny"huset vårt.

Hilsen Lisemr@yahoo.com

Unknown sa...

Hej. Läser då & då din fina blogg. Min syster får en liten bebis i maj och vilken fin födelsegåva detta skulle bli!

Ha en trevlig helg!
Ulrika

dagenskreativa sa...

Vilken härlig blogg du har! Är gärna med & tävlar:)

Kram kram Anna

Unknown sa...

ÅÅ, jeg har en liten gutt som ville likt en sånn :)

AK sa...

Det var noen kjempefine spilledåser! Heldig er den som vinner! Super blogg du har.

Fruen på gården sa...

Hej. Jeg vil gerne være med. Sådan en sød spille bamse ville passe godt på Peters Tremmeseng (Peter er 9 mdr).
God dag, Kh Betina.

Safina sa...

Jeg vil gjerne ha den i blått, minste mann får nok stor glede av den i så fall...
kos

xxx

F R K. E V I G G L A D sa...

Hvor er den fin! Den ville min lille vakkerbuks Tobias blive glad for ;)

Kh Maria