torsdag 17. desember 2009

Jul i jordfarger





I går ble jeg tante til en nydelig liten jente, og i disse "svinetider" er det kjekt med mobilkamera siden ingen får lov å besøke den nyfødte. Gratulerer så masse kjære E & A!

Noe annet vakkert er jul i jordfarger...som vist her. Da kan man ta for seg av skogens pynt, som kongler og lerkegreiner. Synes det blir harmonisk og fint.

Mannen min derimot er ikke helt enig. Det blir ikke jul uten rødt, mener han... Ja, ja vi er jo fire i dette huset så jeg skal ikke bestemme alt:)


11 kommentarer:

Anonym sa...

what a wonderful farmhouse kitchen island. i love the salvaged wood look.

☆Therese sa...

Vi er fire her i huset også... altså får jeg ikke gjøre helt som JEG vil :) Men men, det er vel slik det skal være! Fine bilder du viser, liker godt de "skiltene" på det nederste.

Ha en fortsatt fin førjulstid !!
Klem

Villa von Krogh sa...

Hei Lena.

Så herlig blogg du har. Skikkelig koselig.
Og gratulerer med tantebarnet. :)

Håper dere får en fin jul!

Anine

Nettelita sa...

Gratulerer med nytt tantebarn da, så koselig! :)
Jeg bruker endel rødt i julen, men er veldig glad i å dekorere med mose, kongler og granbar, sånn at en liten del av naturen få bli med inn.. :) Syns det skaper en egen stemning!
Ha en fin kveld!
Klem

Norwaystyle sa...

Det så veldig fint ut med jordfarger på bildet, men jeg tenker ikke på jul når jeg ser bildet. Her i huset blir det ikke jul uten rødt :-).

Helene sa...

Gratulerer masse med tantebarnet! Det er en skikkelig koselig jobb å være tante!!

IfraLahell sa...

Gratulerer så masse med nytt tantebarn. Fantastisk fint med nye familiemedlemmer ;) jeg er så enig med deg i at julen ikke trenger å være rød, nydelig med naturlig jul ;)Men jo, disse gutta må jo få ha noen meninger de og,...bare ikke FOR mange!

Klem

Anonym sa...

syns det er fint han MENER noe jeg da - lurer på om minimum mannen hadde reagert om det ikke ble julepyntet her - eller det hadde han vel gjordt etter å ha bodd sammen med meg i 15 år, men....

ANETTESHUS.COM sa...

Gratulerer så mye!!!

Kjempe-flotte bilder du viser i dag!

Klem Anette:)

In my house sa...

MMmmmmm, vilket kök, jag njuter! Typ en sån bänk / köks ö, letar jag efter!!!!! Vill ha den som ä på bilde =) kan du fixa de *fniss*

Kram josse

Anonym sa...

hvorfor ikke:)