torsdag 19. november 2009

OPPHØRSSALG


Nå har jeg gått mange runder med meg selv og kommet fram til at jeg velger å avvikle butikken BO MED BARN og heller fokusere på andre kreative prosjekter.

Jeg jobber jo også som interiørkonsulent/stylist og jeg ønsker å bruke mer tid på dette framover og det lar seg desverre ikke kombinere med å drive nettbutikk.

Derfor er nå hele butikken til - 30%! Jeg har ikke så mange igjen av hver ting så det kan nok lønne seg å være raskt ute.

Jeg må få takke alle mine hyggelig kunder som har gjort dette til en minnerik opplevelse!!

21 kommentarer:

the Folding chair sa...

Skulle bare innom og kikke litt igjen (fikk kalenderen i dag - nydelig!), og det første som slår meg er jo -30% på alt! jippi! -så leste jeg den triste beskjeden om at du legger ned butikken. Det var leit, elsker butikken din.

Ønsker deg lykke til videre :)

Anonym sa...

Så leit!
Har nettopp oppdaget nettbutikken din...
Lykke til videre!
AM

HønePøne sa...

Så synd! Jeg liker butikken din veldig godt, men som du sier, en rekker jo ikke alt..
Nå har jeg iallefall vært inne og sikret meg enda flere julegaver.
Lykke til videre! Håper du fortsetter i bloggverdenen.
Klem, Madeleine

Johanne Brekkevold sa...

Det var utrolig synd! Ønsker det lykke til videre med andre prosjekter. Det ble shopping av maileg kaniner til min jentes 3 årsdag på luciadagen ;)

Mitt hjem..... sa...

fikk kallenderen i posten i dag :)
trist at butikken blir borte, men da får du jo tid til andre ting!.
lykke til med nye prosjekter!!!!!

AstridVU sa...

Og ja, jeg sier det her også; Utrolig synd at du legger ned butikken din, Lena - men kanskje noe av det andre kreative du gjør deles med oss på bloggen din? For du fortsetter med bloggen håper jeg...

Ha en fin førjulstid og lykke til videre!

Norwaystyle sa...

Så trist med nettbutikken din. Håper din videre karriære blomstrer, og at du fortsetter å blogge.
Klem

Lotta sa...

Hei hei!Det var trist syns jeg..Men skjønner at det tar mye tid;) Hentet pakke på posten fra deg i dag..Verktøysett og frokostbrett!Herlig! Har ak lagt inn en ny bestilling også... Gleder meg:)Håper du fortsetter å blogge!!!!Og lykke til med annen karriere:)
Klem fra Lotta(Ann-Charlotte)

Gunn Beate sa...

Kjære vene, så trist og rart. Men, jeg veit du er ei smart jente, så jeg er spent på hva som skjer fremover i din leir! Jeg har forøvrig tenkt på å få interiørkonsulenthjelp - hvis vi skal gjøre noe med huset her snart.
Lena, ønsker deg en kjempefin førjulstid. Håper du fortsetter å blogge.

Varm klem!

Jannicke sa...

...sikkert ikke en lett avgjøresle å ta, men det er fint at du gjør det som er viktigt og rett for deg!
Lykke til med avviklingen, og god helg :o) Klem J.

Bea sa...

Så synd.
Tusen takk for god service og en kjempe flott butikk:o)


Mvh
Siv (Bea)

Guro sa...

Å nei!! Det var det første jeg tenkte da jeg fikk e-post om at det var opphørssalg :(

Jeg skyndet meg alt jeg kunne, og greide å klikke hjem ei seng til kosekaninen til snuppa mi :)

Lykke til med andre prosjekter!
(håper du fortsetter å blogge) :)

Emmas utsikt sa...

Nei dette synes jeg er skikkelig trist. Har akkurat oppdaget butikken din. Men nå fikk jeg sikret meg flere fine gaver før jul u det minste.

Har linket til butikken hos meg.

Men bloggen fortsetter håper jeg?

Lykke til!
Emma

Ocean showroom sa...

Hej! Jag vill beklaga att din nätbutik stänger. Driver själv en nätbutik och vet att det är tufft och kräver mycket jobb. Samtidigt förstår jag att det är kul att ge sig på topp och önskar dig massor av lycka till med nästa projekt!! Kram Alexandra

mali-mo sa...

Åååh, nei, så dumt dette var...kjekt å handle billig selvsagt, men det gjør jeg med en litt sånn dårlig følelse, hvis du skjønner...

Lykke til med andre kreative prosjekter!

mali-mo sa...

---oi, der var det visst tomt for alle mine favoritter ;)!

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

uff so trist :( har kjøpt masse fine ting hos deg, og anbefalt butikken din til fleire.
det va leit å lese :(

Klem M

Bare Beppe sa...

Uff så dumt da! Men forstår godt at du må prioritere, og da er jo du den beste til å velge de rette valgene for deg :) Ønsker deg lykke til viere, og god helg!! Klem Beppe

Portofritt sa...

Det var synd! Håper du får gjennomført mange andre spennende prosjekt! I mellomtiden: en liten utfordring på min blogg - om du har tid og lyst.

Berthas Oldebarn sa...

Sikker på at dette har du tenkt lenge på. Det blir nok en liten kjærlighets sorg Lena! Viktig å følge den veien som er riktig for en selv, lykke til med nye prosjekt!
Klem Hege

kaimai sa...

Å nei!!!

Det var veldig leit å lese!
Jeg som akkurat gav vekk det flotte verktøysettet i tre, som du hadde pakket så nydelig inn!

De er jommen heldige, de som får mer av din tid fremover i andre prosjekter!

Lykke til! :)