søndag 13. september 2009

Haien kommer..!






Fiskespill kr 129,- hos Bo med barn. Foto Lena

Husker dere fiskespillet fra dere var små..? Jeg husker jeg synes det var så gøy!

Nå har vi akkurat fått inn dette herlige fiskespillet i butikken og det er så fint! Det er laget i tre og malt i fine farger og det liker vi jo! På baksiden er det tall slik at man kan telle poeng.

I tillegg har de som har laget det en god posjon humor. Sjekk det lure smilet til haien.. og den litt øre blekkspruten :)

Haien kommeeeeer!!

10 kommentarer:

Jannicke sa...

Så gøy!!
Hvilken alder vil du si dette er fra?? J.
Ps : Ja, jeg husker spillet godt! ;o)

Guttemamma sa...

Kjempefint spill! Vi har et sånt i tre,papp, mer enn godt brukt...

mi-rachel sa...

så skikkelig koselig ut!

Kvirrevitt sa...

Oj, det skulle jeg visst:) Hadde vært en fin bursdagsgave til snart 4-åringen min! Får kjøpe den, da, kanskje..:)

annegrete sa...

Vi fikk nettopp et slikt i hus, og det er helt topp for min to-åring. Sikkert morsomt for de litt yngre også.
Men jenta mi på fire var fort ferdig, det blir alt for enkelt for de som er i den alderen...tror jeg da:)
Men VELDIG fint!

IfraLahell sa...

Jeg husker fiskespill ja. Det var et av favoritt spillene det. Fine farger var det på også ;)

Jeg hadde besøk av en interiørjournalist /fotograf her på fredag. Ble stylet og knipset masse. Vet ikke helt hvor og når det kommer, men skal nok rope ut ja ;)
Var ihvertfall kjempe morsomt!

Håper dere får en herlig uke!

Klem

mette sa...

så kult, artig innlegg:) superstemning!

Ludoland sa...

så kult fiske spill. kjempe koselig.

Mitt lille hjem sa...

Åå, så gøy!

marie sa...

Fiskespillet er jo knallgøy og disse fiskene var supersøte.