fredag 3. juli 2009

Hurra for meg






Bilder lånt fra Rie Elise Larsen

Man burde jo egentlig gå stille i dørene med å annonsere sin egen bursdag, men er falsk beskjedenhet så sjarmerende da..? Jeg elsker å ha bursdag.. og å få litt ekstra oppmerksomhet. Jada jeg innrømmer det gjerne :)

Jeg kommer fra en skikkelig "bursdagsfamilie" og dette er svære greier for oss. Vi feirer uansett alder! Og siden jeg idag forlater de artige 30-årene og entrer de vise 40 år så sier jeg hipp hurra for meg...og dronning Sonja.

Ps: Dagen feires på et svaberg med litt champagne i glasset og norske jordbær:)

17 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Grattis grattis, klart man ska bli ordentligt firad!

kram Mia

Anonym sa...

He he,da må jeg få gratulere med vel overstått;)
Hilsen ivrig leser av den flotte bloggen din:)

Carmen sa...

Gratulerer med dagen ! Kos deg i finværet :O)

Anonym sa...

GRATULERER!!! Så overasket om dagen - du er den andre jeg oppdager innen denne blogverden jeg følger som er kreps - jeg også, men dog om noen dager!!
Jeg skal feire det på mitt barndosmparadis...håper du har hatt en fantastisk dag!!!

Helene sa...

Gratulerer så masse med dagen!!

Villa Hemma sa...

Grattis grattis!

Finfina bilder som vanligt.

kram

Helene sa...

Gratulere så mye med dagen:) Holder på med lekehytte for tiden å din blogg/lekehytte er så inspirerende.. Enkel å kjempe nydelig :)

Karen Klarbæk sa...

Stort stort til lykke. Dejligt med nogen som dig, der gerne vil fejres.

Englefryd sa...

Gratulerer med vel overstått!!! Bursdag er stor stas ja.

Klem

lise sa...

Gratulerer såvidt på etterskudd!

Datt sa...

GRATULERER! Jeg innrømmer gjerne at jeg elsker å ha bursdag jeg også, det er jeg overbevist om at alle gjør! :)

Johanna sa...

Grattis, grattis! Vilka underbara bilder på fint papper. Härliga färger!

☆Therese sa...

Gratulerer så mye med dagen som var og velkommen inn i de vises alder (?!)

Håper du hadde det herlig på svaberget ;o)
Det er moro med bursdag, er ikke så glad å "stå i sentrum" selv, men det blir da bursdags selskaper alikevel :)

Salon de Sucre sa...

Oooh those are lovley prints!!

Weißer Vintagezauber sa...

Hello,
it is a very nice idea and looks so great :o)))
Many greetings,
Elke

fru vims sa...

hipp hurra for den lekre smekre Lena! :)

håper begynnelsen på de 40 er fantastisk!

stor klem

Tove sa...

Gratulerer så masse med dagen i går!! Høres ut som det var en flott bursdag:) Ja, i dag er det en uke til jeg forlater 20- årene.. Slike runde tall er ikke bare enkelt, hihi