onsdag 13. mai 2009

Blooming






Foto Lena

Her er det hektiske, men gode dager. Jobbing og maling av vinduer tar all min tid. Imorgen skal vi kjøpe 3 nye ytterdører(!) som til alt hell er på tilbud. Og da blir nok huset fint utvendig.

På trappen står det noen nye margeritter i herlige farger. Rosa og orange! Nydelige kontraster.

Jeg må nok bare innrømme at jeg er på vei bort fra min lille flørt med det litt shabby'et og tilbake til min egen stil med litt mer moderne former.. også litt gammelt da.


15 kommentarer:

Hulda sa...

De kurvene var kjempeflotte! Så herlig med de rosa blomstene i. :) Nydelige foto.

Anonym sa...

nydelige bilder som vanlig - I norge er dere så mye mere flinke med blomster - det betyr VÅR, som jo er veldig viktig i nord!! Må skjerpe meg jeg!!!
Lurer på om du klarer å vise hva du mener med at du er tilbake til stilen som er mere DIN - du klarer sikkert å vise det med bilder!!

Villa Hemma sa...

Superfina korgar, sen är det alltid fint med lite färg...

kram

hverdagsgodteri sa...

Nydelige blomster og flotte bilder!

☆Therese sa...

Herlige bilder!!!
Så nydelige farger også liker jeg godt kurvene du har dem i.

Har ikke så mye "shabby" her hjemme jeg heller.... Liker å se bilder av det ovs men jeg ser det ikke helt for meg her hjemme, bare et snev av det :O)

Ha en fortsatt god kveld og lykke til med dør byttet (så flott at dere får dem til nedsatt pris).

Babb sa...

Nydelige blomster og flotte bilder!

mi-rachel sa...

bra bilder altså!
hvilket kamera bruker du?
å så kjekt med nye ytterdører...det gjør jammen mye på et hus.

Tulip sa...

Flotte blomster i flott lys!
mmmm..snart sommer:)

Jannicke sa...

..så nydelige bilder!
Alltid en fryd å besøke siden din!
God natt til deg. J.

Smineset sa...

Nydelige blomster og kurver. Skikkelig sommerstemning!

Ønkser deg en super dag!

stjerneglass sa...

Nydelige bilder!

Datt sa...

Ah, herlige sommerstemning! Flotte, inspirerende bilder! :)

Stjärnor & Champagne sa...

Härliga bilder på margerite. Lustigt att det alltid är mer hektiskt på våren än hösten. Vad spännande med nya dörrar. Visst är det svårt med sin stil och värre blir det när man ser allt fnt på alla bloggar, jag är verkligen lättpåverkad.

kram Anne

Sivs hus sa...

Hei, Herlige blomsterbilder du tar. God 17. mai fra Siv

Smilla sa...

Nydelig farge på blomstene, og vakre kurver :)