søndag 8. mars 2009

Bursdagsjenta







Så har husets minstemor Tuva blitt stor jente. 7 år! Bursdagen igår ble en skikkelig suksess med 21 jenter!

Tuva er født samme dag som venninne i klassen og vi hadde derfor et prøveprosjekt i år hvor vi feiret sammen. Vi hadde lånt SFO, som ligger i en koselig gammel trebygning. Og inviterte alle jentene på 1. trinn.

Mammaen til det andre bursdagsbarnet er lærer og et funn når det gjelder leker. Så hele seansen gikk helt smertefritt (jeg var en smule skeptisk til så mange må jeg innrømme), og frister til gjentagelse.

Nå skal jeg pleie min syke hals. God ny uke alle sammen:)

14 kommentarer:

Sommerlyst sa...

Gratulerer med bursdagsjenta og med vel overtsått feiring.

Så nydelige bilder du har tatt!

Så lur ide å feire sammen på SFO, (spesielt når det er koselige lokaler ;) ). Jeg hadde en gang 18 stk hjemme - til 4 års-feiring - og det fristet i k k e til gjentagelse..hi hi.

Sommerlyst sa...

Og...GOD BEDRING!

silje-sin sa...

Gratulerer igjen til Tuva, så fin hun var! Og så lurt å ha det der. Det gamle huset ser kjempekoselig ut, jeg har faktisk ikke vært der inne men. Jeg har jobbet på skolen der i 3,5 mnd nå, trives kjempegodt! Håper jeg får bli litt til:) Ha en flott uke, og god bedring! klem fra silje.

Min Still By Maia sa...

Så søt hun var! Gratulerer med vel overstått. Det hørtes ut som en god idè å lage et selskap sammen.

God bedring til deg :)

SØNDAGSKLEM

MeyBiMe sa...

GRATULERER med vel overstått bursdag :-)
Og så nydelig søt lilla jente, som tegner en søt lilla katt da :-)
Høres ut som en flott dag!
Men ønsker deg en god bedring med halsen din :-)

mi-rachel sa...

så koselige bilder!
og for en søt bursdagsjente.

Livy sa...

Gratulerer med vel overstått - Så fine bilder av henne!

Høres ut som det var en fin feiring av bursdagen, det er jo så allright når man kan samkjøre og gjøre ting sammen.

Ønsker deg en fin start på den nye uken! Klem fra Livy

Gunhild sa...

Gratulerer så mye til din vakre 7 åring! Godt det gikk bra med feiringen, det så jo riktig så rolig og fint ut :) Ønsker deg god bedring også! Og en fin ny og FRISK uke :D Klem, Gunhild.

Trude sa...

Kjempeflott bursdagsbarn.

Miamor sa...

Vel overstått..godt med alt som er unnagjort...men nå må du koke deg te..og pleie deg selv..get well my friend!! Klem :)

Sine sa...

Gratulerer med 7-åringens dag. Flott jente!

Før jeg leste at dere feiret i SFO-lokaler, lurte jeg på om dere hadde alle tusjene hjemme sortert i slik orden som bildet viser...?

Bitteliten sa...

Gratulerer så mye med bursdagsbarnet! Og masse god bedring!

Liv Elin sa...

Så kjekt med bursdagsfeiring sammen og i SFO lokalene !:) Artig ide`!
Tenker nok at jentene koste seg ! :)
Fin kveld til deg og dine !

L I Husrom & Hjerterom

Mari sa...

gratulerer med bursdagsjenten!!!
Ville bare kikke innom og si bloggen din er nevnt i Decor8 bloggen:)
Her er link:

http://www.sassafraslass.com/subcategories2.cfm?catname=*New*%20Life%20is%20Beautiful%20-%20Vintage%20Yummy&page=1


mvh
Mari