torsdag 26. februar 2009

Kjøkkenveien..




Foto Lena

Det er plussgrader ute, sol og snøen smelter. Jippi!! Dette liker vi :)

På mandag starter fotograferingen av et stylingoppdrag jeg holder på med. Det blir så spennende! Imorgen skal jeg derfor løpe rundt og finne de siste rekvisittene slik at miljøene blir sånn som jeg vil ha det.

Detaljene gjør jo ofte interiøret, så det er viktig. Her er noen detaljer fra mitt eget...ustylede kjøkken.

Ps: tusen takk for alle hyggelige hilsener i det siste. Både fra kjente og ukjente. Jeg setter så stor pris på det selvom jeg ikke får lagt igjen så mange hilsener hos dere nå om dagen!

11 kommentarer:

Himmelblaa sa...

Måtte fnise litt da jeg så tavla di. Jeg har også ei på kjøkkenet med utviska "God jul". Ellers veldig fint! :-)

Hulda sa...

Syns kjøkkenbildene dine er flotte! Har også ei sånn tavle. Lykke til med stylinga!

Sommerlyst sa...

Så utrolig kjekt det må være å styling og dekorering til jobb! :) Lykke til med oppdraget!

Villa Hemma sa...

Spännande!
Visst gör detaljerna mkt, helt klart.

Lycka till!

kram

Maliva`s verden sa...

Hei igjen,du som har så kul stil...hadde vært gøy hvis du tar utfordringen jeg har lagt ut i dag da:O)Klem fra Maliva

Aina sa...

Lei snøen, og enda mer lei av regn, men da forsvinner jo snøen til slutt.
Vår, sol og varme takk!!
Kos deg med dekorering.

Klem A.

My home is my Castle sa...

Jeg blir mer og mer glad i lyseblått :)
Hvertfall når jeg ser dine bilder.. Du har så mye lekkert :))
Kjøkkenbildene dine er jo nydelige :))

Lykke til med stylinga..
Klem,Kari

Camilla sa...

Nydelig vinterblått. Lykke til med styling, det høres morsomt ut å få jobbe med sånt a gitt! :) Kjøkkenet ditt ser flott ut.

☆Therese sa...

Lykke til på mandag, det blir sikkert veldig moro og spennende !

Ønsker deg en deilig helg,
klem

☆Therese sa...

Jeg skal krysse fingre og tær for deg ;o)

Bygatan sa...

Gokväll!

Så spännande med stylinguppdrag! Kul att få se.

Min dörr är egentligen för kort och måste kanske skarvas lite, annars gillar jag färgen skarpt!

Ha en härlig helg!
Kram Lena