mandag 5. januar 2009

Klar for vårinnkjøp


Foto Lena

Jeg merker at jeg begynner å bli klar for vår så fort jula er ryddet ut (ja egentlig litt før det også), og det passer godt for nå holder jeg på med vårinnkjøp til Strandlykke (Ps: nå er det salg der).

Åh det så deilig! Se for dere pasteller og svaberg = ekte Strandlykke. Håper jeg finner masse fint:)

Nå har jeg hatt rengjøring her inne og hentet fram litt deilige vårfarger fra ifjor sommer for virkelig å få jula ut. Jeg vet det er tidlig å begynne å lengte... men jeg kan vel få lov til å lengte litt..?

10 kommentarer:

Miamor sa...

..det er så fint med lengsel...drømmer om noe som kommer...fint og våraktig hos deg ja...nydlig!! Og lykke til med salgsinnspurt og vårkolleksjon..
jag åker till Göteborg onsdags..va med?? Kram ;)

Ulla V. sa...

Hvor er din blog fin, lys og smuk. Jeg kan godt lide din måde at skrive på og de flotte billeder du tager :0) Jeg tror vi deler den samme stil ;0)


Og tak for linket til Strandlykke - lige en shop for mig. Nu vil jeg undersøge om de mon sender til Danmark?

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Hei Lena

Jaaaaaaaaaaaaaa, da er vi to , som lengter altså! Jeg er også slik , ut med julen , inn med vår , iallefall i farger ! Det er liksom lys og håp i det !!

Vet du , jeg får heller ikke med meg Formland i år , orker ikke det båtstresset ! Men i Aug , da er jeg klar igjen !Lykke til lykkebutikken med kjøpene min venn ;)klem

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Ja, det finnes ikke noe verre enn båter i dårlig vær ! I fjor vinter måtte jo vi kjøre hele veien rundt - da messen var midt i stormen Tuva -125 mil på en dag - for en dag messe(?) NoPE IKKE flere ganger ....så vi tar enkleste løsning , en liten tur til Lillestrøm ....

Kanksje sees vi da :)) klem

Guttemamma sa...

Kunsten er vel å lengte, samtidig som en nyter nuet...!!

Tulip sa...

Ja koselig med lyse fine farger! Og ja..det går mot lysere tider, selv om det er vinter fortsatt.

Vi må ikke glemme at vi bor i Norge...! Men det er da det er viktig med drømmer om vår og varme!:)

Lykkelita sa...

Så fint bilde - herlig stemning. Gleder meg til å se hva du kjøper inn til strandlykke:)
Nattaklem:)

My home is my Castle sa...

Her er det enda ei som lengter etter våren...
Skikkelig kaldt her nede i sør nå...
Skal bli spennende å se alt det nye som kommer inn i butikken din :)

Klem,Kari

☆Therese sa...

Klart det er lov å lengte, leste i avisen i går at dagen er blitt 19 min lenger !!! Juhu - da går det rette veien :o)

Er ikke i tvil om at du finner mye fint til Strandlykke - gleder meg til å få se:o)
Ha en god dag, klem

☆Therese sa...

Nei, jeg fikk ikke nyhetsbrev på søndag!
Jeg har ikke forandret mail adr i det siste :O) (therese.feen@combitel.no) Hvis du fortsetter å få feilmelding på den kan du sende til; therese@sfjbb.net istedet !!
Ha en avslappende kveld :o)