tirsdag 8. juli 2008

Sommerliv i lekestuen








Alle foro Lena...

Nå nyter vi sommer og ferie og lekestuen har blitt skikkelig innviet med barnebursdag og masse besøk.

Vi nyter livet og koser oss ute så mye vi kan. Frokosten spises på terrassen så sant været tillater det og båten brukes flittig.

Vi har tenkt å spise masse jordbær, bade, være masse sammen, få med oss konserter på Wrightegaarden i Langesund, ta deilige båtturer til Jomfruland, kose oss i sommerhus i Danmark og masse, masse mer. Klokken er lagt i skuffen og vi gjør akkurat det vi har lyst til, når vi har lyst til det. Det er sommer det!

Ps: vi fikk med oss Bruce Springsteen konserten igår og plutselig var jeg 16 år igjen, og satt i kjellerstuen til Aud og hørte på platene til broren hennes. Det var tider det :)

31 kommentarer:

Meg sa...

Klør i fingrene etter å komme igang med jentenes dukkestue nå. Kan jeg spørre hvordan du festet gardinen der?

Ann Helen sa...

Var ikke konserten herlig? Han er jo sååå kjekk, daahh:)
Kosa meg skikkkelig, selv om publikum var litt slappe da. Men han er virkelig sjefen:)

Ha en strålende ferie! Det fortjener du etter en hektisk innspurt:)

silje-sin sa...

Nydelige bilder, og det høres ut som planene deres blir til en perfekt sommer! Hvor i danmark skal dere reise? Vi skal til sæby. Gleder meg til det! Ha en flott sommer videre! klem fra silje.

My home is my Castle sa...

Nydelige bilder ..
Skulle gjerne hatt en sånn lekestue til mitt lille barnebarn. Tenker det er populært :-)

Ha en god sommer videre.

Klem

Hulda sa...

Så koselige bilder fra lekestua. :) Virkelig søtt der.

Tussaluso sa...

Så koselig lekestue. Sitter nett å planlegger å kjøpe lekestue til jentene våre. Drømmer om korleis eg skal innrede ho, i gammeldags stil med rutete gardiner og duk på bordet. Har dåke kjøpt ferdig byggesett eller bygd hytta sjølv?

tinemor sa...

Hærlige bilder.
Og liker planene deres for sommeren.
Ferien starter om 1,5 uker her, og da skal jeg gjør det samme som deg, -legge klokken i skuffen og nyte sommeren og livet.
Ønsker deg en flott uke!

Smilla sa...

Høres ut som planer for en perfekt sommer! Kos dere!
Lekestuen er ren idyll. Veldig misunnelig!

Livy sa...

Heisann!
Kan tenke meg dere koser dere masse ja! Jeg har enda ikke begynt på lekestuen, det får bli om et par uker når mannen har ferie:-)

Nyt ferien fortsatt!
*klem*

Gunn Beate sa...

Det er så nydelige bilder, Lena! Kos dere i ferien deres, i kveld legger jeg klokken i skuffen også, hvis jeg blir ferdig med saken min i dag. Klem!

Kaffekos sa...

Jeg får så veldig lyst til å få til en liknende lekestue, men to gutter blir det ikke helt det samme. Får kanskje ta og lage noen bilmodeller i tre og male de blå..., på hvite vegger eller noe slikt... tenker at den konserten var topp ja. God sommer videre

Frida sa...

Hej!
Vilken mysig lekstuga. Vilken härlig blogg du har!
Kram frida

Anna Lisa sa...

Ja det er herleg med ferie og late dagar utan klokke som stressar og tikkar :)

Leikestua er aldeles nydelig!!
Kos deg og nyt resten av ferien:) Den går så alt for fort.

Klem

Verkstedet sa...

HALLOOOOOO- er det mul??? jeg er så missunnelig at jeg nesten....:) det er bare det lekreste, jeg vil være barn og bo der!!!!! du må få en repotasje i et blad! den er det verdig!!!! nydelig og fantastiks, jeg har høy puls!!!!
og ellers også nydelig bilder nedover! så utrolig kjekt å se på!
vi har hatt to deilige uker i huset i frankrike. det er det beste liv...men heldigvis skinner solen her også, så vi overlevde hjemkomsten..;)
drar straks videre, hytter ol og danmark, bla legoland og så videre til aalborg:)
nyt sommeren, jeg blogger videre i august!
og gratulerer med A, fantastisk, du er dyktig.
stor klem fra såta

Miamor sa...

Herlige sommerbilder fra deg igjen!! Høres ut som sommerens høydepunkt har blitt opplevd når det gjelder musikk!! Deilig med sånne konserter! Litt laangt unna for min del...!!

her er det late dager med bading, SKIGÅING! og i dag er det kino med hele familien! Prins Caspian ! Vi er alle fan av Narnia, så nå går turen til byen!!

Tove sa...

Flott restaurering av leikarhytta, og flott blogg! Kom over den her ein dag, og vart så begeistra at eg la ein link til bloggen din på bloggen min, slik at eg kan besøke ofte! Kjekt å oppdage nye bloggar! Velkomen til min blogg!

Tove, Ørsta

Tara sa...

for en nydelig dukkestue:)

Lena sa...

Herlige bilder du deler med oss!
Ha en flott søndag!
;o)

Tiril sa...

Hei
Har og en slik dukkestue stående i hagen, ungene har forlengs "flyttet" fra den, har lenge snakket om å rive den vekk, men etter jeg så hvor fin din ble, har jeg bestemt at den skal males og fikse litt på, så kan vi bruke den til å oppbevare puter og tepper som vi bruker i hagen.
Ha en fin ferie, vi starter og ferie nå.

Mjuka sa...

Wow vilken söt lekstuga
kramar Malin

Heidi og Cathrine sa...

Så herlige sommerbilder du viser.
Lekestua er bare sååå kjempefin.
Høres ut som dere skal ha (har..) en deilig ferie. Å legge bort klokka synes jeg er en glimrende begynnelse på ferien ;O)
Kos dere masse og ha en fortsatt deilig ferie !!

Jill sa...

Såå misunnelig på alle som var på BS-konsert, jeg var på ferie... :-(
Fantastsik koselig lekestue!
Skulle ønske jeg fikk en sånn da jeg var barn, tror jeg hadde vært et mye mer harmonisk mennske da, hahahhaha!
Ha en fin uke!!!!!

Fabrikken sa...

For en koselig lekestue. Vi holder også på å gjøre ferdig vår, det vil si, mann setter sammen, mor pynter :) Den er allerede blitt en suksess før den er helt ferdig, så det lover godt :)

Klem fra nr. 5

TM sa...

Så utrolig koselig! Skulle ønske jeg hadde hatt en sånn da jeg var liten (eventuelt nå!) ;-)

Tara sa...

hei, det ligger en award til deg på bloggen min:)
klem tara

tinemor sa...

Det ligger noe til deg inne hos meg! ;-)

Min Still By Maia sa...

Har gitt deg en award på siden min. Takk for masse flott inspirasjon.
Klem fra Shabby Charm

LoneK sa...

Hei
Leikestua de ser kjempeflott ut, men kan jeg fri til deg om et bilde inne i leikestua med den benken du har innerst.
Holder selv på å pusse opp en lik leikestua og lage benk, men trenger litt mer iddeer.

Ha ne fortsatt flott uke.

Memories sa...

Helt nydelig lekestue du har fått til!! Det var stor forskjell fra slik den var før ja! Du er veldig flink!!

Titter ofte innom deg, du har en utrolig flott blogg som man blir veldig inspirert av:))

God sommer!

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Underbara bilder, lekstugan är ju som en dröm!

Sommar planerna låter mysiga & jag hoppas ni får skönt väder!

Konserter är toppen toppen om sommaren ;)

Klemmer från Sessan & Prinsessan

Tina sa...

Hei! Arti å se det er flere som pusler med lekestue, søt den da! Vi holder på å sette opp en selv. Er ferdig med grunnarbeidet så regner med vi begynner med trearbeid i dag. Arti med nettbutikk, har vært inn på tanken selv men... Lykke til og jeg skal følge med om det går an å kjøpe no ja! Første gang jeg er på sida di men kommer tilbake igjen.