mandag 5. mai 2008

Sniktitt i lekestua





Denne ble med hjem idag og skal snart
få flytte inn.









Her kommer en liten sniktitt i lekestua. Nå er jeg snart klar til å male gulvet lys-grått. Så skal det lages sittepute til benken og sys puter, gardiner osv. Det er jo så gøy. Lurer litt på hvem jeg gjør dette for..., er nok like mye meg selv :) Alle jenters barndomsdrøm eller noe sånt..

Ellers må jeg bare innrømme at det IKKE er lett å begynne på eksamensoppgaven i dette været!!

ENGLISH:
A little preview of our childrens playhause that I'm re-decorating. Now I'm soon ready to start sewing pillows, curtains... It's not easy to study because that's what I'm supose to do :)

16 kommentarer:

Anonym sa...

Kom deg i gang med eksamen, du. Det er så mye lettere å nyte når man er ferdig. *pusher på*

Jeg er spent på mors barndomsdrøm... eh.. host... jentenes lekehus.

Ninas Lounge sa...

Det blir knallfint altså, blir gøy å se når det er ferdig. Jeg har vel samme barndomsdrøm som deg som nå blir jentenes lekehus eller mitt? God klem!

Miamor sa...

Det blir digg med de fine stoffene dine: )
Det er jo mye kjekkere å gjøre saker og ting for ungene når du koser deg med det sjøl...
Grått gulv har jeg sansen for også!

Det er jo ineriør det du driver med i lekestua også, så litt praksis før eksamen er vel ikke å forakte!!

Har gått tur i dag og kjent våren komme krypende under huden..

Det er visst ikke alltid at denne bloggen min blir en interiørblogg, det blir hva livet byr på her og nå: )

Ha en flott kveld!

BO sa...

Ei skjønn lekestove! Så kjekt å innreia! Du gler deg sikkert!
Nydeleg ver, og like fint skal det bli! Jippi!

Solveig sa...

hei! nå hadde jeg gledet meg til å se resultatet: dette kommer til å bli nydelig! heldige jenter (den store og, hihi!)

kjenner igjen motivasjonsproblemene: eksamenslesing går liksom litt for tregt om dagen:)

Ann Helen sa...

Dette blir storartet, barnerommene til jentene dine er de fineste jeg vet om, så gleder meg veldig til å se lekestua ferdig.

Lykke til med eksamensoppgaven da! Sender masse medfølelse og forståelse:)

Gamlå sa...

Smiler, vi pynter nok like mye for oss selv som vi gjør for barna når det gjelder lekehytter. Det gjorde jeg ihvertfall den gangen vi hadde en slik!! Likte så godt kaninen eller hva når det var som du viste på bilde. Den var bare så skjønn.

Ha en fin kveld.

Hilsen Gamlå

silje-sin sa...

Så nydelig,vil se mer!!:) er nok mange ting vi gjør mest for vår egen del ja, men det er jo greit:) er både mor og barn (og far) fornøyde er jo ingenting bedre:) Lykke til med eksamen! klem fra silje.

MeyBiMe sa...

Å så flott det ser ut da!!!!
Så rent og pent i "din" lekestue ja.... ;-)
Gleder meg å følge med i fortsettelsen :-)
Kanskje jeg kan påvirke "stooor kokken" vår i lekehytta... :-/
Ha en fin uke da :-)

borghild sa...

Så lyst og fint det ble i lekestua! Og kaninene var kjempesøte, de har jeg ikke sett før... Jeg har nettopp blitt ferdig med minstemors rom, og ja, jeg har bare storkoset meg med å sy tilbehør og pynte!!:-) Klem B:-)

Livy sa...

*dåååån* Den blir jo bare sååååå fin!!! Barna kommer til å elske den(og mor også - og alle bloggerne for denne er lekker!!)! Takk for titten!

Kos deg masse i solen!

*klem*

En mammas drömmar sa...

Det blev väl jättefräscht med de nya vita väggarna!
Här kommer dina barn få mycket skoj! Just nu kämpar jag med mina att de INTE skall ta in småsten och sand...

Gunn Beate sa...

Kjempelekkert! Fy flate, nå MÅ jeg få pusset opp barnerommet, lekestuen deres er jo finere enn rommet til datteren min, hehe... Sommerferien er satt av! :)

Bente sa...

Hei:)
Så søte stoffer du har fått tak i,helt nydelige!!
Ja,en sånn hytte ønsket jeg meg ,da jeg var liten.....:)

Et kjempefint hjem du har!
Må flire litt når du skriver at ungene er hjernevasket,for jeg har ei på snart 16,og en dag sa hun,"mamma,jeg kan ikke forstå at folk bare blander alle slags rare møbler som ikke passer sammen"..at hun legger merke til slike ting,og at hun stadig flytter rundt på møblene på rommet sitt,Ja,de blir nok påvirket av sine interiør-"gale" mødre:)

Lykke til med eksamener:)Bente:)

fru vims sa...

du kan ikke bruke lekestua som eksamensoppgave da? :) to fluer i en smekk ;)

sniktitten så bra ut, gleder meg til resten, men håper det tar litt tid, du må jo gjøre litt skole også! ;D

lykke til!!

klem

Anonym sa...

Blir spennende å følge med på lekehuset:)
Kjempefin blogg du har, jeg titter gjerne innom igjen!

Hilsen fra
Karianne