torsdag 8. mai 2008

Lykken i livet!!

.














Lykken i livet er en brødskive med jordbær! Det er det enkle... det å kunne kjenne lukten av søte jordbær (selv om de ikke er norske), gå barbeint i gresset og kjenne hvor glad jeg er i familien min etter et døgn borte fra dem. Det å se en utrolig vakker stein, som plutselig gjorde at oppgaven min falt på plass og ideene ramlet inn... Det er lykken det!

Har vært på første veiliedning idag og det gikk så bra! Fikk virkelig ny giv til å fortsette! Herlig!

Tusen takk til Flittiglisene for Awarden og utrolig koselige ord. Dere er så søte!

Og takk til alle som er så så snille og legger igjen koselige kommentarer hos meg. Selv om jeg ikke får svart alle nå (litt opptatt med eksamen) skal dere vite at jeg blir utrolig glad.

Stor klem fra meg :)

18 kommentarer:

Miamor sa...

Så deilig at inspirasjonen har fanget deg! Det er rart hva som skal til-det enkle er ofte det beste..Liker REMA 1000-slagordet

nydlige bilder..

jeg har også spist jordbær i dag--2 ganger til og med :)

Er det sommer, så er det sommmer!!!

Torunn sa...

Fortsatt masse lykke til med oppgaven..

Du er en positiv person som er lett å glede, derfor er det også så hyggelig å legge igjen noen ord hos deg :-)

Ha en superdeilig sommerkveld :-)

Klem Torunn

Miamor sa...

Helt enig med deg ang.boka!
Man siler og tar det man kan lære.Tror jeg fikk med meg kjernen ja. Lånte også boka Slow living. Den var på engelsk og litt tyngre kan man si..var ikke helt motivert ..

ha en solrik aften!!

Fru Fjeldhammer sa...

Nam med jordbær da...
Lykke til videre med oppgaven.

Verkstedet sa...

herlige bilder og sanne ord!!! dette været får frem det gode i oss, dog litt sutring i svært varma barn....
flot at ting sanrt er i boks med oppgaven.
gleder meg til fler bilder av dukkest.
lykke til.
klem

... 4 på toppen sa...

Så fint at oppgaven går fremover. Lykke til videre. Og husk at man må kose seg litt mens man jobber.

Fortsatt god kveld :-)

Katrine K sa...

Så inspirerende bilder, nå må jeg jamen ta en tur ut i hagen og se hvordan det går med rabarbraen!

Dans på roser... sa...

Å, så herlige innlegg du har postet. Ser at det er en stund siden sist jeg besøkte deg. Inspirasjon i fleng! Lykke til videre med oppgaven. Klem.

Karna sa...

Visst er det en HERLIG tid, bare synd det går så fort (for oss som ikke har examen altså)

Ha en fin helg, og kos deg igresset med søte jordbær!

Anonym sa...

Så flott å høre at eksamen er på gli. Og jordbær er bare det beste. Jeg har spist jordbær hver dag denne uka.

Ha en flott pinse.

MeyBiMe sa...

Føler meg lykkelig jeg..etter dette innlegget :-)
Lykke til med Eksamen :-)
Ha en fin dag :-)

♥LiNda♥ sa...

så nydelige bilder :)
ha en fin pinse!

LoneK sa...

Hei
For noen fristelser... brød med nyrørt jordbær og rabarbra grøt namnam, blir nesten så man lengter litt fram i tid til det er bare å gå ut i hagen å sanke alskens gode saker.

Leikestua de kommer til å bli kjempefin.

MODERN COUNTRY sa...

Men sa glad du er, og det smitter!! Herlig nar livet smiler og alt gar i riktig retning. Dager som det er verdt mer enn gull. Helt nydelige bilder og like vakre ord. Blir helt betatt...Herlig!

Varme klemmer!
Aina

Christina Mari sa...

Heisann!
For en fargerik og herlig blogg du hadde. Så artig å se,å så mye inspirasjon.
Ønsker deg en vidre fin 2.pinsedag.


Klem Christina.

Mys liv och hem sa...

Du förmedlar riktiga sommarkänslor och visst är det gott att veta att det finns så mycket att njuta av.Vilken fin blogg du har

tinemor sa...

Ja, lukken er de små ting! ;-)

En mammas drömmar sa...

mmmm, vad det ser gott och trevligt ut! Visst är det härligt med våren?!
Kram
Kia