lørdag 15. mars 2008

Gone shopping!!

Har jeg ikke fått flotte sko av båtforeningen..? Jeg skal forklare...

Det har seg nemlig slik at jeg har gått å siklet på de lekreste sko fra Nike, som selvfølgelig var ALTFOR dyre. De er rett og slett de nydeligste sko jeg noen gang har hatt på bena. Akk....

Det var da jeg plutselig kom på at det lå en konvolutt med styrehonorar fra båtforeningen i vesken min... (mannen min er nemlig med i styret)... og da fant jeg ut at Fru Styremedlem fortjente et par nye sko for mange (max 4) kvelder alene mens mannen min har vært på styremøte:)) Som tenkt...så gjort...skoene skiftet eier!

Så tusen takk, kjære båtforening! De er helt nydelige å gå med! Her er bilder fredagens shopping-fangst:


.

.



18 kommentarer:

Hulda sa...

Ja, de skoene så virkelig behagelige ut. Kan tenke meg de er gode på føttene, stilige var de! Skjerfet står jo helt i stil med de også. :) Har også en slik fin lykt i sink.

Likte de gule koppene dine kjempegodt! Vakre!

Fru Fjeldhammer sa...

*LOL* Kunne gjerne tenke meg et bilde av mannen når du forteller hva du har gjort!? Du er morsom, akkurat noe sånt kunne jeg ha gjort også, flotte sko og de måtte du bare ha! så fortjent så fortjent!!!
Gleder meg noe veldig til mine nike sko kommer også, og som jeg skal gå tur... oh yeah!

Verkstedet sa...

hei.
jeg og vil ha slike nike sko.....rundt to tusen er det ikke? hm...litt dyrt, ja...nyt de!!! enig at du fortjente de...;)
teppene jeg strikker er fra nøstebarn sin merinoull. søk på nostebarn. de selger med oppskrift, men det er bare å strikke frem og tilbaka ørti tusen ganger....lett, men tar lang tid, men et deilig og avslappende prosjekt!!! har heklet ulik kant på teppene rundt etterpå, og har strikket ut begge nøstene, da blir de skikkelig store og deilige. går du langt ned på siden min finner du flere bilder av det rosa, der har jeg også heklet blomster og liksom strødd utover teppet og laget en søt navnelapp på. du kan trykke de bildene større.
lykke til.
god påske .
hilsen fra geilo.

borghild sa...

Så mye fint du hadde kjøpt!! Kunne gjerne hatt alt! Skoene var jo bare rå, liker så godt den hælen på skoene, mannen min gjør IKKE, men han har jo ikke peiling... Har nemlig lett etter de ultimate joggeskoene så lenge jeg og min kjære har vært sammen, og det begynner å bli noen år nå, og han er mildt sagt oppgitt!! Men det er ikke så lett, skoene skal jo ha riktig farge, fasong osv. Det skjønner jo enhver kvinne!!:-)
Kos deg masse med oppussing hjemme alene, det er jo litt deilig av og til det også! Klem B:-)

Ann Helen sa...

Åå, de skoene var fine. Gøy med joggesko som faktisk spriter opp antrekket:) Har ikke vært inne her før, men du har en superfin blogg!

Og de gule koppene var knallfine!!
Ha en riktig god påske, og takk for titten:)

Karna sa...

Hmmm slike fine sko vil jeg ha fra "min" båtforening også...Eneste som kommer fra den kanten, "Du må møte på dugnad den...."

Kjempe flotte sko var det iallefall, flott at du la igjen melding i bloggen min så jeg fikk komme på besøk i din fine blogg. Har kost meg og lest jeg nå....

Ha en fin påske, blir veldig lik min tror jeg...=0)

Ann Helen sa...

Hei igjen:) Klart du kan linke oss, kjempehyggelig! Vi linker deg også da, likte siden så godt:)

Livy sa...

Heisann!
Ja du kan få sagt det du - grættis med nye sko fra båtforeningen! Jeg har nesten like, og bare digger dem! Gikk å siklet etter dem i laaange tider, og så *vips* var de på salg!

Vil bare ønske deg en riktig fin søndag! *Klem*

☆Therese sa...

Så mye fint du har fått kjøpt. Skoene er jo bare hel max !! Lyktene i sink er nydelige, blir supre å ha ute på gode varme sommer kvelder (el inne når det ikke er så varmt).
Sjerf er topp, kvikker opp mange antrekk, ditt nye sjerf ser kjempefint ut.
Ha en super helg.

Adelin & Kristine sa...

Hei...kjempefin blogg...og fine joggesko :-) Kan jeg linke bloggen din?

God påske

Mummimamma sa...

For noen flott sko!
Slike kunne jeg også tenkt meg. Men mannen min er ikke med i noen båtforening, så da ser det stygt ut =)
Syns båtforeningen hadde gjort mange flotte innkjøp i går jeg :)

Ha en riktig GOD PÅSKE, spankulerende stolt rundt i nye sko :) Klem

MODERN COUNTRY sa...

Hihi, de var artige!! Ser gode ut. Liker så godt sneekers selv og bruker det så lenge jeg kan. Florlett og behagelig på beina.

Nydelige lykter i sink forresten, fine også til telys.

Nyt Søndagen!

Solveig sa...

Jeg har ikke hatt inspirasjon til å handle sko på lenge, men hvis du ikke syns det gjør noe, tror jeg at jeg kopierer ditt kjøp.. NICE!

Takk for svar om koppene:)Stolt av at du vil linke oss, og at vi får linke deg:):)

Ingrid sa...

Hei! Dette var jammen en koselig blogg! Godt du fikk sikra deg skoene.. noen ting er jo bare slike må ha-objekter! :)
Håper du får ei fin påske!

H A N N A S - F O R M sa...

Hej!

Ville tacka för den fiiiina kommentaren...så glaaaad jag blir! TUSEN TACK! Nu ska jag titta på din fina blogg igen!

Ha det gott!
KRAM
Hanna

Miamor sa...

Så koslig at du likte påskeeggene våre.jeg hadde jo tenkt at jeg skulle lage noen sarte franskinspirerte egg med sølvspray og madonnabilder, eller noe i den dur... Men det tok av i en helt annen retning : ) I dag har jeg vært på sesongens første topptur til fots. Holdt på å blåse ned på toppen, men må vel ta et av de andre 7 fjellene her i Bergen i løpet av påska : )

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Vilken underbar blogg du har, helt mig!!!
Hittade hit via frufjeldhammerskaos ;0)

Super snygga sko med matchande sjal, nydelig shopping!

ônskar dig en underbar påsk vecka.

Kram Sessan

Linda Nordli sa...

Kjempefine sko:) De er verdens beste sko!! Flotte påskeegg også.