fredag 22. februar 2008

Mens vi venter på våren...


Bilde fra stylisten Eva Lindh


Bilde fra stylisten Eva Lindh


En klematis på klatretur (foto Lena)


En frossen lavendel venter på våren (foto Lena)


Ok.. jeg innrømmer det... Jeg er ikke så glad i vinteren. Ikke er jeg så kjempeglad i å gå på ski heller..., selv om jeg synes det er kjempedeilig å kose seg på terassen på hytta med pledd og en kopp te med snø og solskinn.

Nå kjenner jeg at kropp og sjel leeeengter etter vår og å se at det begynner å spire og gro. Tenk så deilig å kunne gå barbeint rundt i hagen igjen! Åh...det lengter jeg etter!!

Mens vi venter får vi kose oss med bilder av vår og sommer istedet.

8 kommentarer:

Emmeline sa...

Ja her har du jo oppdatert masse:) Nydelige bilder som virkelig gir en fornemmelse av vår!
Jeg er så enig med deg; liker heller ikke å stå så mye på ski. Det kan andre ta seg av...
Derfor er det deilig å se at snøklokkene er på vei frem her hos oss!!! Ha en superduper dag og takk for koselig hilsen!

Hulda sa...

Ja, ser at det er flere som lengter etter vår og sommer nå. :) Fine bilder! Jeg er på jakt etter en slik kurvstol, gjerne en gammel, som jeg skal spraymale hvit. Hadde vært herlig å ha ute på terrassen med lekre puter i til sommeren. :)

Livy sa...

For en koselig blogg du har:-) Her har jeg aldri vært før, men kommer helt sikkert igjen! Er helt enig med deg ang. vinteren, gleder meg masse til sommer og varme, lange dager! Ønsker deg en fin helg:-)

Dans på roser... sa...

Nydelige bilder.
Eva Lindh er en av mine favoritter, hva stylister angår. Hun lager de skjønneste stemninger! Utrolig lekkert!
God helg til deg. =)

frk. vims sa...

Det er jo nesten vår her jeg bor på østlandet. Det har vært snø her 4 dager tilsammen, og alle dagene har jeg vært bortreist, så jeg har ikke fått med meg noe av snøen denne vinteren. Ikke er jeg lei meg for det heller, har hatt et par turer på hytta slik at jeg har fått meg noen skiturer, med 3 gnagsår som resultat. Er ikke spesielt glad i å gå på ski jeg heller... Mannen i huset derimot elsker å gå på ski, han skal gå Vasaloppet i helga, 9 mil på ski! Galskapen lenge leve!!

Her er gresset grønt (tror nesten det har vært det hele vinteren) og det har kommet knopper på trærne, og det spirer og gror vårblomster i blomsterbedene.
Nå skinner sola ute, og det er 6 grader i skyggen. Så nå venter jeg egentlig på mars, slik at jeg offisielt kan kalle dette været for vårvær! :)
ha en strålende fin dag!

Ninas Lounge sa...

Nydelige bilder, gleder meg til veldig til vår og sommer jeg også. Få bruke hagen igjen og kjenne at solen gir energi. Det er godt å høre at andre har det samme forholdet til vinteren som meg selv. Ønsker deg en god helg!

Villa elva-kulla sa...

Vilken fin blogg du har, och underbara bilder.
Ha de gott / Jennie

borghild sa...

Jeg gleder meg også til vår og sommer. Må si vi har noen fantastisk fine dager her i sør av og til, hvor en bare får en helt annen følelse i kroppen. Men så kommer dager som i dag, med kraftig regn og vindkast som gjør at rekkverket på verandaen til naboen flyr av!!! (De har nå festet resten av rekkverket med tau.) Det er da en lengter etter å kaste jakken (jeg liker ikke å gå med jakke) og myse opp mot sola med feike Prada-solbriller... Sukk...