torsdag 15. oktober 2009

Tuvas rom







Tuvas rom er iferd med å bli lilla etter ønske fra den lille eieren av rommet og det var ikke meg imot. Vi har beholdt det lyseblå og lagt til litt lilla detaljer og det ble veldig fint sammen.

Jeg er ikke helt ferdig ennå, men det nærmer seg. Jeg skal blant annet sy gardiner til køyesengen slik at begge jentene får hver sin lille hule (de sover sammen da storesøster ikke vil sove alene nede). Sengeteppet har vi akkurat fått inn i butikken og er superfint!

Det kommer nok flere bilder etterhvert som jeg blir mer ferdig.

24 kommentarer:

STJERNETELLER sa...

Nydelig! Har linket til deg fra bloggen min. Håper det er i orden!Ha en fin dag.

Anonym sa...

uttrolig fin lilla farge - både på sengeteppet og på kurvene!!!

Fru Fly * Heidi sa...

Å, det var nydelig! Jeg sto mellom rødt og lilla når jeg skulle fornye barnerommet nettopp, men falt ned på rødt. Når jeg ser bildene din angrer jeg nesten...Ha en fin dag! Heidi♥

Emmas utsikt sa...

Veldig fint! Alltsammen. :)

elle sa...

Flotte farger og fin inspirasjon! Takk for titten. :)

Vanilla sa...

Jättefint! :-)

Lykkelita sa...

Vakkert:) Kan tenke meg de blir fornøyde...
Ha en fin dag!

KRUSEDULL sa...

Kjempefint!! Nydelig sengeteppe:)

Åpent^hus sa...

Herlige farger for jenterom! Deilig å se noe anna en ren prinsesserosa. Kjempefin blogg du har, forresten. Her var mye kjekt å se på! Ha en strålende dag!

Unknown sa...

Dette ble skikkelig lekkert

Christine C sa...

Så fint det ble med de lilla detaljene...tenker det er noen som er fornøyde med rommet sitt nå :)
Fortsatt god oktoberdag til deg.

Ylva sa...

Vilken mysig blogg!
och dundersött rum med ljuvliga kaniner (vi har liknande men något mer tufsig kanin i frotté som fastnat i kardborreband...)
/Ylva

Silje Mari sa...

nydelig sengeteppe ja. Helt hærlig faktisk:D Koselig rom og helt etter min smak..lilla!:)

Kathrine 'Glimt' sa...

kjempefint ... helt herlig !

Guttemamma sa...

Kjempeflott rom og herlig med noe annet en rosa:-)

ANETTESHUS.COM sa...

Så flott jenterom!! Nydelig! Mange flotte detaljer:)

Ha en fin kveld!

Klem Anette:)

Bitteliten sa...

Så lekkert! og koselig at jentene vil sove sammen! (og at det fungerer, for vi har prøvd her i gården uten hell.... )


Lister meg sakte ut av nettbutikken din nok en gang, før det svir i visaen... he he

Bless by Tone sa...

Så utrolig fint barnerom - og så fint med de kurvene under senga, den ideen må jeg stjele til mine jenters rom. Hilsen Tone

Bitteliten sa...

nå ble jeg veldig rørt, at du har tenkt på bitteliten mannen! Det varmet veldig!
Mannen har startet å jobbe, men redusert og aktivt sykemeldt foreløpig. Og det går stadig fremover!

klem Hilde

Vigdis sa...

Så nydelig! Jeg lånte et bilde og linket til deg. Håper det er greit :)

mi-rachel sa...

så veldig koselig.
de kurvene der fra rice er kjemepe tøffe! gleder meg til å se resten av rommet.

Hanna sa...

Tack att jag fick titta in.
Så underbart rum.
Ha en bra helg!
Hanna

solveig sa...

Hei, så koselig ett rom ;)) de lillae korgene var bare lekkre!! kan jeg spørrehvor du har fått tak i de? klem

Landstil sa...

Nydelig rom!

Hvor er de kurvene under sengen fra?
Lekkert OG praktisk, det liker vi:)

Klem