tirsdag 26. mai 2009

Morgenstund...




Foto Lena

På tirsdager har vi det litt roligere her. Ungene har fri fra SFO og de kan sitte i pysj og se på barnetv og våkne sakte. Vi går sammen til skolen (da får jeg meg litt trim også) og så tar jeg en ekstra gåtur alene på veien hjem. Deilig!

Da går jeg og smugkikker inn i fine hager og tar med meg inspirasjon hjem.

Etterpå blir det en rolig frokost med te og hjemmelagde rundstykker, og så litt jobbing med butikken.

Sånt er hverdagslykke for meg...

21 kommentarer:

MeyBiMe sa...

Høres ut som en deilig dag :-)
Selv er jeg hjemme i dag, med sykt barn :-(
Ha en deilig dag videre...med masse inspirasjon :-)

Datt sa...

Det hørtes koselig ut, barna synes sikkert også at det er superstas! :D

Marte sa...

En dag å bli lykklig av!!

Lykkelita sa...

Deilig morgenstund - og rundstykket ser helt himmelsk godt ut:)
Kos deg videre i dag!

Mitt lille hjem sa...

Godt å finne små gleder i hverdagen på den måten! Hørtes fantastisk deilig ut!

Ha en fortsatt fin tirsdag :)

Jannicke sa...

Ha en riktig fin dag!!
Klem J.

☆Therese sa...

Slike dager har jeg på fredager (dvs jeg jobber ikke i det hele tatt da). Deilig med en rolig start på dagen.

Så fin kopp som du har - lucky you!! :O)

mali-mo sa...

Åh, det hørtes ut som en herlig dag du! GJETT om jeg gleder meg til mammapermen starter, om 2 1/2 mnd!

Men jeg skal ikke klage da, jeg jobber jo 6-timers dag og følger lillemalien til barnehagen kl 9, så jeg lider ikke akkurat noen nød ;)

Men hjemmebakte rundstykker....DEt er en stund siden da ;) Keramikkkoppen din var forresten kjempesøt!

AstridVU sa...

Ah, det er sånne stunder som er hverdagslykke for meg også - og jeg gleder meg masse til nyoppusset hus og mange slike stunder i fine omgivelser ...om kun kort tid :)

Forresten, de hvite knottene jeg kjøpte av deg var helt perfekte de - jeg skjønner ikke engang hva som var litt misfarget, så nå gjenstår det bare å finne ut hva jeg skal bruke de på :) Kanskje jeg til og med må bestille flere ;)

stjerneglass sa...

Ah, så deilig! Sånne tirsdager skulle vi alle hatt.

Unknown sa...

DET høres ut som lykke, ja... deilige, roligere dager... for alle. Godt!
Takk for at du deler stemningen, jeg kjente den igjennom skjermen..
Klem fra Nanni :)

MODERN COUNTRY sa...

Hihi, ja vi vet og stoppe opp og nyte de små øyeblikkene! Det ble rundtsykker her i dag og, med både lys og fin musikk :) Vi er vel livsnyter med stor L! Det er så koselig med hyggelig frokost :)

Nei vet du hva, har du også fått vondt i armen?!! Å fy, en betennelse er så vondt at det går ikke ann å beskive. Håper du har nok dempende og at du får sove i natt. Jeg holdt nesten hele huset våkent, og ble jo både kvalm og irritabel. Jeg tror du skal la penselen ligge i kveld. Sier jeg som fikk meg til å dra frem både pussemaskin for ett par dager siden. Så i går gikk jeg med en vond arm igjen. Jeg tror jeg har dårlig hukommelse!!

Ha det godt, takk for koselig blogging :)

Klem/Aina

ANETTESHUS.COM sa...

Så deilig med slike morgener?! Høres herlig ut!!

Klem Anette:)

Sommerlyst sa...

Høres helt herlig ut!!

Hos oss har tirsdagen også en rolig start. Da jobber jeg sent og begynner på jobb i 11-12-tiden - godt med sånne morgener!!

Klem M
:)

mi-rachel sa...

nydelig hverdagslykke! :)

Min Still By Maia sa...

Det hørtes ut som en perfekt start på dagen :) Er så viktig å ta seg tid til å nyte øyeblikkene.

Klem fra Maia

Miamor sa...

..mmmm...det er lykke ja..strandlykke og hjemmelykke....Klem ;)

moa sa...

herlig hverdagslykke,lena!
love it!
skjønn kopp du har...(du vet jo meg og kopper, tjihi..)

moaklem

Veronica's hus sa...

Så herlig med slike dager.
Jeg har heldigvis den samme luxusen selv iom. at jeg jobber bare 50%.
ME love.

HA en fin onsdag også da!

Katrine K sa...

Høres veldig fint ut, deilig med noen litt slappere dager innimellom.

hvorfor ikke... sa...

Ja, det er hverdagslykke;)
Koselig innlegg!
smil Torunn