tirsdag 13. januar 2009

Prosjekter...


Bilde fra Bloomingville

Nå er det nytt år og tid for prosjekter, og mitt lenge etterlengtede kjøkkenprosjekt skal forhåpentligvis snart igang. Har en avtale med et snekkerfirma imorgen for pris av maling av dørene. Men så var det snekkere da...de er jo ikke verdens mest pålitelige når det gjelder tid... Så vi får se.

Resten av kjøkkenet skal jeg male selv, og nå skal det bli HVITT uten en anelse kremgult (= les gult). Så får vi bare glede oss over at vi bor i et land hvor det er dunkel belysning store deler av året så ikke alle flekkene etter 1 stor hund og en familie på fire synes..:)

Ellers er det vårinnkjøp til butikken som står på planen. Skal det kanskje være en høyblok til fuglene..?

9 kommentarer:

Lykkelita sa...

Så gøy med kjøkkenprosjektet da! Lykke til, gleder meg til å se resultatet:)
Høyblokk til fuglene??!?? Hmm, nei, men kommer nok til å handle hos deg når vårvarene strømmer på!
Ha en fin dag:)

Cathrines blogg sa...

Spennende med nytt kjøkken, og ja takk, gjerne en høyblokk!! Du, den var stilig!!

Gunhild sa...

Fantastisk fuglehus! Det likte jeg godt :D Artig med lit "kriker og kroker". Så spennende med nytt kjøkken også. Lykke til med maling og oppussing :) Så håper jeg det står bra til og at du trives med nettbutikken. det har vel gått seg til mer og mer? klemmer fra Gunhild, Lavendelheimen.

Tulip sa...

Trodde snekkerne sto parat nå i disse finanskrisetider, og at de iallefall kom til avtalt tid!?

Håper du blir fornøyd med kjøkkenet.

Kult fuglehus! Må inn og sjekke nettbutikken din igjen ser jeg:)

Miamor sa...

..å du er jo drømmestylisten min..så her er det ei som rågleder seg til å se kjøkkenplanene til damen..ikke få prestasjonsangst da...det er bare jeg som heier deg fram vet du Lena!!

God natt til deg fra et hotellrom i Oslo....beste vestkant he..he...må kjøre stiiil...

moa sa...

så leit da, men du skal jo på lillestrøm da..
god bedring med din mor da -
så snakkes vi!

moaklem

Livy sa...

Så spennende med kjøkkenprosjekt da! Det var noe av det aller morsomste i vår byggeprosess synes jeg:-)

Tusen takk for koselig hilsen i bloggen min, det varmer godt:-)

Klem

Miamor sa...

...skulle vel bodd i hvert vårt sånt hus..så kunne vi tatt en kaffekopp litt lettere....Ønsker deg en finfin dag..hilsen flyplassjenta :)

Smineset sa...

Inne hos meg finner du en liten oppmerksomhet fra meg til deg ;-)