tirsdag 23. september 2008

Hold deg på bakken Lena!!




Trøstekake (Riviera de maison)


Fra Cox & Cox

Sa jeg ikke at jeg skulle holde meg på bakken..? Vel, i helgen har vi jobbet mer i hagen og i et akrobatisk forsøk på å fylle tilhengeren HELT full skled jeg og datt ned på stangen som går bort til bilen og slo meg gul og blå.

Jeg trodde et øyeblikk at jeg hadde brukket alle ben i kroppen, men etter å ha blitt båret vekk og lagt i stabilt sideleie på plenen kjente jeg nøye etter og fant ut at jeg likevel hadde overlevd. Var litt i tvil et øyeblikk:)

Sånn går det når man leker gartner! Don't try this at home.

20 kommentarer:

Smineset sa...

AU! Det hørtes ikke godt ut. Bra det ble med skrekken (og litt farger...). Nydelige bilder du viser. Liker bloggen din så godt!

Ha en super dag (og hold deg på bakken..)! ;-)

tinemor sa...

Stakar!!!
God bedring!

My home is my Castle sa...

Uff da.....
det hørtes ikke godt ut :(
Ta nå godt vare på deg selv og plei deg selv litt ..
Det fortjener du ;)

Ha en fin dag, tross smertene ;)

Torilpia sa...

oi oi oi .. tror kanskje du må høre mer på hva du selv sier/skriver fra nå av .. :o)
Behold begge bena på bakken .. skjønt det sies at de som har begge bena på bakken står stille - er ikke akkurat noe gøy det heller da .. men vær forsiktig :o)
Ha en fortsatt fin tirsdag - god bedring til deg - klem fra meg :o)

E:-) sa...

Uff, uff, stakkars deg... Det hørtes IKKE godt ut (men det SÅ derimot den kaka ut til å være...mmmm...)
Du får pleie deg godt (eller aller helst få noen andre til å gjøre det!) og spise litt kake, for eksempel:-)

God bedring!

☆Therese sa...

Au au au - det høres vondt ut!!!
Du får ta vare på kroppen din nå da, sette deg litt ned og nyte en god kopp med ett eller annet i (hvis du har mulighet). Hold deg på bakken en stund i alle fall.
Ha en god dag.

Anita sa...

Åh! Stakkar deg!! Håper det går bra! Lenge siden jeg har vært her nå, såååå masse fine bilder siden sist! God bedring!

Fabrikken sa...

Ausann...hørtes vondt ut. Bra du ikke brakk noe da, og håper du kommer deg fort :)

Godbedringeklem fra nr. 5

Kaffekos sa...

Godt du er like hel, ingen spøk å leke gartner, selv ikke for en som er utdannet gartner (undertegnede).
God bedring og ha en fin kveld

sandra sa...

ååneeeei!!! stakar... håper det går bedre med deg... good bedring får man vel si da!!

Klaffen sa...

Huff, hjemmeulykker er noe stygge greier! Godt det gikk bra da, og at du tross alt er helt fin nå .-) Leste ikke langt nok ned tror jeg, men kom det trøste kake? Det hadde du fortjent! Jeg har lagt ut bilder med jul som tema... bare nevner det :-) ha en knall fin tirsdags kveld

silje-sin sa...

Huffamei, det hørtes ille ut! Jeg ønsker deg riktig god bedring! klem fra silje.

Hulda sa...

Godt at det gikk bra med deg da! Sånt er skummelt.

Flotte ting Cox & Cox har, har ikke oppdaget butikken før nå.

Lena sa...

Uff da, bra at det gikk fint da. Du får pleie deg selv litt nå da!

Miamor sa...

Oi da..skulle ha vært der og blåst på..sykepleier som jeg er!! Går det bedre??? Noe nytt om sjappa di??maser jeg, men er såååspent vet du!!! Natta natt fra meg ;)

charm design sa...

auuuuu,stakkars deg da.Det der hørtes ikke spesiellt godt ut.Håper du ikke blir øm, gul og blå i lange tider fremover.

Lykkelita sa...

Au, det hørtes ikke godt ut. Håper det går fint med deg.
Utrolig inspirerende bilder du legger ut. Herlig blogg!
Ha en fin dag og vær forsiktig;)

Mina sa...

Huff, det hørtes ikke godt ut!
Men.. For en fantastisk blogg du har!!:) Jeg er ny i bloggverdenen, og på oppdagelsesferd. Og her gleder jeg meg til å følge med fremover:)

Ha en herlig høstdag!

Lena sa...

Stakkars, det hørtes ikke bra ut! Godt at alt gikk bra med deg, da - tross alt!
God bedring til alle blåmerkene dine.

Anonym sa...

Hei :-)

Takk for titten :-)
God bedring !