onsdag 19. mars 2008

Tid for gotteri!!

Idag har jeg malt og malt og er i grunnen ganske fornøyd med meg selv. Ikke alt gult er kult... og vaskerommet vårt som ble panikk-malt for 10 år siden (!) i en "ikke-lenger-lekker-gulfarge" har idag blitt HVIT. Deilig!!

Dere skal få se bilder etterhvert, men nå ser det bare grusomt ut. Bortsett fra at det i løpet av dagen har blitt hvitt tak og hvite vegger.

Fornøyd med meg selv, skal jeg idag spise masse snop. I motsetning til igår hvor jeg hadde et innfall av bikini-kropp-panikk og bare spiste frukt. Det gjorde IKKE susen. Så idag er det kjøpt inn croissant med sjokolade +++ mer blader:)


6 kommentarer:

Lena sa...

Kos deg med godis - den bikinishapen kommer vi ALDRI inn i allikevel! ;o)

Fru Fjeldhammer sa...

kos deg, det er fortjent...du har jo vært så flink!! gleder meg til å se resultatet! Bikini hva er det??

MeyBiMe sa...

For en koselig blogg du har!!!
Jeg satt og surfet rundt fra masse linker her...og plutselig dumpet jeg inn på din :-)
Masse flotte bilder!!!
Her kommer jeg gjerne innom igjen!
Er det ok om jeg linker deg???
Ha en fin påske da!

dolamorola sa...

takk for det!:)
ja, jeg er veldig fornøyd!:)

det er vel litt deilig å få gjort noe og.. selv om du kanskje savner familien din.. håper du får nyte litt av tiden alene og da!

Solveig sa...

Gleder meg til å se bilder av resultatet fra din "gule hule". Passet bra å pusse det opp akkurat i påsken!

Jeg kan skjønne at en blir litt preget av å bo i porselensbyen:) Ferdinands gule er skikkelig pent, syns jeg. Min mormor var gallerist og elsket Finne. Vi har kopper og kar, bøtter og spann av hans bilder, servise osv:)

Karna sa...

He, he.....kjenner litt for godt til det ja.....en dag frukt, neste dag snop...gjør underverker for en gammel kropp som min...HA HA HA

Gleder meg til å se, alt står på hodet her også, litt maling av trapp, litt maling av lister, litt ommøblering osv.....=0}